Sistem de telefonie inteligent
Printr-un sistem de telefonie inteligent se reduc costurile pentru institutia publica, folosind un singur numar de telefon pentru toate departamentele, acestea fiind unice intre ele in functie de extensia alocata. In momentul in care un cetatean suna la sediul institutiei, un receptionist digital il va intampina si va solicita persoanei sa apese tasta 1, de exemplu, pentru a suna la contabilitate sau tasta 2 pentru informatii privind taxele si impozitele. Acest receptionist digital are ca scop sa reduca timpul de asteptare la telefon si poate fi configurat sa ofere in functie de solicitare informatii, precum cereri si formulare se gasesc pe pagina web a primariei. De asemenea, in afara programului de lucru, cetateanul va fi informat sa revina a doua zi. In cazul in care cetateanul doreste sa fie contactat, poate lasa un mesaj care va fi convertit din voce in text si trimis via mail primariei. In acest fel, poate fi mult mai usor documentat de catre primarie.
Beneficii pentru institutia publica:
- reducerea costurilor privind abonamentele la telefonie
- receptie digitala, fiecare department are propria extensie de telefon
- transparenta
- usor de contactat
Beneficii pentru cetateni:
- nu mai este nevoie sa astepte la telefon pana cand cineva ii face legatura cu departamentul dorit
- poate lasa un mesaj
- in cazul in care programul primariei s-a terminat, acesta este anuntat