Pentru administratii publice
Gestionarea, transmiterea si verificarea documentelor
Se pot solicita online cereri pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe, autorizații, dar și alte documente.
Cetatenii pot plati online direct catre primarie toate taxele si amenzile.
Website modern si usor de administrat pentru institutii publice.
Software pentru monitorizarea accesului in timp real a incintelor, data si persoana care se afla in interior.
Solutie de monitorizarea a peroanelor aflate in carantina si activitatea asistentilor sociali.
Sistem de monitorizare a ocuparii locurilor de parcare in timp real.
Sistem de contorizare cu scopul eficientizarii consumului.
Sistem de management al deseurilor fara a fi nevoie ca acestea sa fie colectate selectiv.
Hotspot cu acces la internet gratuit pentru cetateni.
Acces inteligent pentru scoli, evenimente, institutii publice.
Acces de oriunde la desktop, o versiune usoara si transparenta de lucru, fara consum ridicat de resurse.
Acces pentru a vedea starea vremii dintr-o zona/localitate si vederi panoramice.
Software pentru gestionarea rapida a solicitarilor.
Gestionarea documentelor in mod eficient de oriunde
Cetatenii pot raporta online diferite probleme identificate pe raza localitatii.
Autentificarea sau crearea unui cont al cetateanului pentru interactiunea mai usoara cu primaria.
Un singur numar de telefon pentru toate departamentele si receptionier digital.
Ecuson cu functie GPS pentru monitorizarea patrulelor de securitate si angajati.
Un proces prin care cetateni pot decide si pune in executie unde si cum se va aloca o parte din bugetul localitatii.
Monitorizarea calitatii aerului cu ajutorul senzorilor care masoara temperatura, umiditatea, radiatii solare, etc
Sistem inteligent cu scopul reducerii poluarii luminoase, distribuind un nivel optim de iluminat.
Semafoare programate inteligent in functie de trafic.
Infrastructura wireless pentru conectarea la internet a zonelor rurale.
Building management system – managementul cladirilor a sistemelor de ventilatie, electrice, sistem anti-incendiu si de securitate.
In functie de solicitari, punem la dispozitie diferite configuratii de servere virtuale.
– statie de preluare/predare a documentelor in fata primariei;
Solutie pentru gestionarea tuturor dispozitivelor folosite.
Solicitantul poate verifica online starea documentelor trimise fara a veni la ghiseu.
Cetatenii se pot programa online pentru audiente, stare civila sau eliberarea actelor.
Documentele de interes public sunt afisare in Monitorul Oficial Local.
Transcript pentru mesaje si intalniri voce-text
Afisarea publica sau privata a rutei unui autobuz, masina de salubrizare, masina de politie, flota primariei, etc
Conform legii, orice angajator trebuie sa aiba un sistem de pontaj.
Monitorizarea in timp real a unor metrici privind calitatea aerului.
Sistem eficient pentru colectare cu ajutorul senzorilor care arata gradul de umplere al pubelelor.
Panouri led si monitoare cu informatii publice
Numaratoarea persoanelor pentru managementul resurselor din cadrul unui eveniment.
Panouri radar educative si informative cu scopul prevenirii accidentelor.
Mail servers si sisteme de ticketing
– sedinte transmise live;
Solutie pentru a nu depinde de o singura sursa de energie.